آس نوشت : توافق رئال مادرید و بنفیکا بر سر کوئنت رائو
 
اخبار رئال مادرید
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : caroline

در حالی که به نظر می رسید ماجرای انتقال کوئنت رائو به رئال مادرید به بن بست خورده باشد و یک هفته بود که این قضیه مسکوت مانده بود ، اما با سفر دیروز  این مدافع چپ بنفیکا ، لوئیز فیلیپه ویرا ، این انتقال، قریب الوقوع به نظر می رسد . بنا بر گزارش آس ، باشگاه ها امروز صبح در جلسه ای که داشته اند به توافقاتی رسیده اند و این انتقال در ساعات آتی نهایی خواهد شد .
در واقع پرتغالی ها اعتقاد دارند که این انتقال نهایی شده است . ابولا تیتر زده است :" کوئنت رائو به رئال مادرید پیوست " هر چند که هنوز هیچ کدام از دو باشگاه این را به طور رسمی اعلام نکرده اند .
به گزارش این روزنامه پرتغالی ، کوئنت رائو برای پنج سال آینده با رئال مادرید خواهد بود . در مورد شرایط اقتصادی این معامله چیزی فاش نشده اما احتمال دارد که اسکیل گارای وارد این انتقال شود .
در این جلسات ، فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید ، لوئیز فیلیپه ویرا ، مدیر بنفیکا ، خوزه آنخل سانچز ، مدیر بلند پایه رئال مادرید ، خورخه مندس ، وکیل کوئنت رائو و خود بازیکن حضور داشته اند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 951
بازدید کل : 6031
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1